Reżyseria: Piotr Wereśniak
Karol(Piotr Adamczyk) ma wszystko: pracę, pieniądze, duży dom, sportowy samochód i powodzenie u kobiet. W tej ostatniej sprawie cierpi na ich nadmiar. Ma narzeczoną Marię (Małgorzata Socha) oraz trzy kochanki: Wandę (Małgorzata Foremniak), Paulinę (Marta Żmuda-Trzebiatowska) i Irenę (Katarzyna Zielińska). Każda z kobiet ma inny charakter, ale Karolowi podoba się to urozmaicenie. Życie jest piękne, dopóki narzeczona nie odkrywa prawdy, a Karol po powrocie do domu zastaje tam wszystkie cztery kobiety, które są gotów spędzić z nim każdą chwilę.
Współczesna wersja Och, Karola z tytułową rolą najpopularniejszego aktora obecnego kina i obsadą najpiękniejszych polskich aktorek XXI wieku jest adresowana do kolejnego pokolenia. Może dlatego powiem, że remake spodobał mi się znacznie bardziej niż film sprzed 25 lat. I to nie dlatego, że tutaj główną rolę grał mój ulubiony aktor, a w tamtej facet, którego nie trawię po jego żenującej roli w Klanie. Mam wrażenie, że w „dwójce” fabuła jest ciekawsza, albo bardziej dzisiejsza, przez to wiele aluzji zostało przeze mnie zrozumianych. Przede wszystkim Och, Karol 2 jest momentami zabawny, może nie nazwałabym tej produkcji komedią roku, ale seans przyniósł mi rozrywkę. Czego nie mogę powiedzieć o starszym filmie, przy którym upiornie wynudziłam się.
Jeśli chodzi o grę aktorską była całkiem niezła, choć niewymagająca. Odnoszę wrażenie, że do obsady powołali pół ekipy z Na dobre i na złe (Foremniak, Zieliński, Adamczyk, Kasprzyk, Komarnicka, Rogacewicz). Czyżby twórcy myśleli, że serialowi aktorzy przyciągną więcej widzów do kin? Podobał mi się klimat filmu, taki wyidealizowany, choć momentami sprośny. Komedia niewysokich lotów, ale sprawdza się w formie rozrywkowego seansu w gronie przyjaciół.
Ocena: 7/10
„które są gotów spędzić z nim każdą chwilę.”-są gotowe.”Współczesna wersja Och, Karola z tytułową rolą najpopularniejszego aktora obecnego kina i obsadą najpiękniejszych polskich aktorek XXI wieku jest adresowana do kolejnego pokolenia. „-wyrażenie obecnego kina jest błędne, powinno być współczesnego kina polskiego, przymiotnik obecne nie może być użyty do rzeczownika kino, gdyż kino nie może być obecne lun nieobecne, nie ma takiego związku frazeologicznego. Po obsadą brakuje zaimka Z, przed jest adresowana brakuje przecinka.
„które są gotów spędzić z nim każdą chwilę.”-są gotowe.”Współczesna wersja Och, Karola z tytułową rolą najpopularniejszego aktora obecnego kina i obsadą najpiękniejszych polskich aktorek XXI wieku jest adresowana do kolejnego pokolenia. „-wyrażenie obecnego kina jest błędne, powinno być współczesnego kina polskiego, przymiotnik obecne nie może być użyty do rzeczownika kino, gdyż kino nie może być obecne lun nieobecne, nie ma takiego związku frazeologicznego. Po obsadą brakuje zaimka Z, przed jest adresowana brakuje przecinka.